• טרי
מלחמת הכוכבים מורשה רשמית לבוש חיות מחמד - גרוגו קפוצ'ון כלב הילד - סוודר כותנה של סוודר כותנה נעים וחם נושם.

מלחמת הכוכבים מורשה רשמית לבוש חיות מחמד - גרוגו קפוצ'ון כלב הילד - סוודר כותנה של סוודר כותנה נעים וחם נושם.

ILS 19.99
במלאי

של הסחורה

לא כל הגדלים פועלים זהים אם יש לך בעיות, אנא מרגיש עמלה כדי להושיט יד!. אנו מבינים שלא כל הגדלים פועלים זהים.כוחו של ג'די זורם מהכוח - ערוץ את היודה הפנימית שלך ושמור על חיית המחמד שלך חמה כל השנה עם קפוצ'ון יודה של מלחמת הכוכבים. אם יש לך בעיות, אנא מרגיש עמלה כדי להושיט יד!. לא כל הגדלים פועלים זהים - אנו מתגאים בנוחות ייצור וסחורה מונעת איכות ומציעים את חווית שירות הלקוחות הטובה ביותר האפשרית. לא כל הגדלים פועלים זהים - אנו מתגאים בנוחות ייצור וסחורה מונעת איכות ומציעים את חווית שירות הלקוחות הטובה ביותר האפשרית. אנו ממליצים, להתייבש לאריכות החיים הטובה ביותר. אנו מבינים שלא כל הגדלים פועלים זהים. עיצוב הכותנה הפוליאסטר האיכותי של PET-Safe נוצר כך שהגור שלך, או הקיטי, יוכל לרוץ ולשחק בתלבושת הכלב של מלחמת הכוכבים שלהם כל היום מבלי להרגיש משוקלל או נוקשה. אנא הקפד לבדוק את תרשים הגודל אם יש מדידות מדויקות. אנו ממליצים, להתייבש לאריכות החיים הטובה ביותר. קפוצ'ונים של כלבים עוזרים לשמור על לכלוך, אלרגנים ואפילו באגים, מתוך פרוות חיית המחמד שלך. קפוצ'ונים של כלבים עוזרים לשמור על לכלוך, אלרגנים ואפילו באגים, מתוך פרוות חיית המחמד שלך. לילות קיץ איכותיים, אביב או אפילו כשנשארים בתוך הבית במהלך הסתיו והחורף. כוחו של ג'די זורם מהכוח - ערוץ את היודה הפנימית שלך ושמור על חיית המחמד שלך חמה כל השנה עם קפוצ'ון יודה של מלחמת הכוכבים. אם יש לך בעיות, אנא אל תהסס להושיט יד!. לא עוד בגדי כלבים מסריחים! באופן כללי, עליכם לשטוף את התלבושות שהכלב שלכם משתמש בו באופן קבוע עם חומר ניקוי ידידותי לחיות מחמד במים קרים, לפחות אחת לשבועיים. שהכוח יהיה איתך ועם חיות המחמד שלך!. קל לניקוי - זה לא הופך להיות קל יותר לניקוי מאשר רחיץ מכונה! לבלגן קטן, נקו את סווטשירט הכלב ותנו לאוויר להתייבש. לבוש במלחמת הכוכבים המורשה באופן רשמי של דיסני - המשימה של חברת וולט דיסני היא לבדר, ליידע ולהעניק השראה לאנשים ברחבי העולם באמצעות כוחם של סיפורי סיפורים שאין שני להם, המשקפים את המותגים האייקוניים, המוחות היצירתיים והטכנולוגיות החדשניות שהופכות את שלנו לחברת הבידור הבכורה בעולם ו כשאתה קונה סחורה רשמית, אתה תומך ביוצרים ובאנשים שהם סומכים עליה כדי להחיות את החזונות שלהם. אנו מבינים שלא כל הגדלים פועלים זהים. אנא הקפד לבדוק את תרשים הגודל אם יש מדידות מדויקות. לבוש במלחמת הכוכבים המורשה באופן רשמי של דיסני - המשימה של חברת וולט דיסני היא לבדר, ליידע ולהעניק השראה לאנשים ברחבי העולם באמצעות כוחם של סיפורי סיפורים שאין שני להם, המשקפים את המותגים האייקוניים, המוחות היצירתיים והטכנולוגיות החדשניות שהופכות את שלנו לחברת הבידור הבכורה בעולם ו כשאתה קונה סחורה רשמית, אתה תומך ביוצרים ובאנשים שהם סומכים עליה כדי להחיות את החזונות שלהם.

הוא גדול מהמידע

מוצרים בקטגוריה

חולצות כלבים בגדים ריקים 3 חתיכות חולצות טריקו כלב חולצות הלבשה רכות ויבשות נושמים כלבים גדולים חתולים לחיות מחמד בגדים עם חולצת טריקו ללא שרוולים.
  • טרי

חולצות כלבים בגדים ריקים 3 חתיכות חולצות טריקו כלב חולצות הלבשה רכות ויבשות נושמים כלבים גדולים חתולים לחיות מחמד בגדים עם חולצת טריקו ללא שרוולים.

ILS 20.99

תכונות : חולצות לחיות מחמד מושכות עין : בגדים הנושמים לחיות מחמד נמצאים בסגנון מזדמן קלאסי, שיכולים להוסי