• טרי
חולצות כלבים בגדים ריקים 3 חתיכות חולצות טריקו כלב חולצות הלבשה רכות ויבשות נושמים כלבים גדולים חתולים לחיות מחמד בגדים עם חולצת טריקו ללא שרוולים.

חולצות כלבים בגדים ריקים 3 חתיכות חולצות טריקו כלב חולצות הלבשה רכות ויבשות נושמים כלבים גדולים חתולים לחיות מחמד בגדים עם חולצת טריקו ללא שרוולים.

ILS 20.99
במלאי

של הסחורה

תכונות : חולצות לחיות מחמד מושכות עין : בגדים הנושמים לחיות מחמד נמצאים בסגנון מזדמן קלאסי, שיכולים להוסיף תחושה מקסימה לחיות המחמד שלך, וחיות המחמד יכולות למשוך את תשומת ליבם של אנשים כאשר לובשים אותם הצבע עשוי להתקיים הבדל קל בגלל תצוגת מסך שונה. חולצות רגילות : אין דפוסים על בגדים ריקים של חיית המחמד, הגורמים לחולצות להיראות קלאסיות וטבעיות, חיית המחמד שלך תיראה מסודרת וחמודה בחולצות; הצבעים בהירים וחיים, לא יתפוגגו בקלות. רך ללבוש : חולצות הטריקו עשויות בד, הן רכות ונושמות, יגרמו לחיות המחמד שלך להרגיש בנוח ללבוש; המרקם הנעים אך המתמשך לא יצטופף את חיות המחמד שלך, וחיות המחמד שלך יכולות להשתמש בהן במשך זמן רב. יישומים רחבים : ללא שרוולים רכים לא יכול רק לתמוך בנסיעות ובפעילויות היומיומיות של חיית המחמד שלך, אלא גם לתמוך בך לקחת את חיית המחמד שלך להשתתף במסיבות חיות מחמד, מסיבות חברים, חתונות, קניות ופעילויות אחרות. אפשרויות גדלים זמינות : חולצות רגילות הכלב זמינות בגדלים שונים, תוכלו לבחור את חולצות הגודל המתאים שמתאימות לחיית המחמד שלכם; והבגדים קלים במשקל, אתה יכול לקפל אותם כשאתה לא צריך להשתמש בהם, הם לא יתפסו יותר מדי מקום.החבילה כוללת : תקבל 3 חתיכות של חולצות כלבים, הן בצבעים שונים, אתה יכול לבחור את הצבע שאתה רוצה להלביש את חיית המחמד שלך; והכמות המספיקה יכולה לענות על צרכי השימוש והחלפה היומי של חיית המחמד שלך, אתה יכול גם לשתף אותם עם המשפחה והחברים שיש להם חיות מחמד.

הוא גדול מהמידע

מוצרים בקטגוריה