• טרי
מאיסה אוקיינוס גלי סרוגה תוספות שיער 6 חבילות גל עמוק סרוגה שיער סינטטי מתולתל שיער קולעת תוספות לנשים גב (26 אינץ', 1 ב ' שחור טבעי...)

מאיסה אוקיינוס גלי סרוגה תוספות שיער 6 חבילות גל עמוק סרוגה שיער סינטטי מתולתל שיער קולעת תוספות לנשים גב (26 אינץ', 1 ב ' שחור טבעי...)

ILS 0.33
במלאי

של הסחורה

?מפרט : סינטטי אוקיינוס גלי ניתן להסרה סרוגה שיער ארוך 26 אינץ צרור ניתן לחלק שורשים רבים. רך, בריא נוח ללבוש אום וטבעי מבריק ומשיי. צבע * צבע לפעמים עשוי להיות קצת שונה מהתמונות בגלל הגדרת הצבע של צג המחשב שלך או סיבות אחרות. ? שים לב : ייתכן שיש כמה פער בין צבע תלתל של אוקיינוס גל סרוגה שיער ודגמים.6 חתיכות על 600 גרם בסך הכל. ש 3 : איך לגרום לזה להיראות טבעי?. קח שתי אצבעות כדי לפתוח את הלולאה ולהאכיל את קצה השיער דרך החור.בדרך כלל 4-6 חתיכות יכול מלא ראש.צעיף שיער, קלוע שיער, קוקו, וכו'. מהיר להתקנה,לחתוך קצר צמה & סטיילינג קל.חלק * סבך-משלוח,רך,אור משקל, קרוב אמיתי שיער. ?לאחר מכירות אחריות : אנחנו כבר שיפור מרקם של שיער כדי לתת לך חוויה טובה יותר. משוך את השיער כלפי מעלה והדוק את הצמה כדי לאבטח את הקשר שלך. ש 1 : האם אוכל לצבוע אותו?. לאחר הכנסת שיער, סגור את התפס והחלק את השיער לאחור מתחת לצמה. בעת ההסרה, התייעץ תמיד עם מעצב השיער המקצועי שלך. ? סיעוד : כל סינטטי גלי סרוגה שיער התרחשות קלה שפיכת ולהסתבך וזה נורמלי. על פי ההעדפה שלך, את תסרוקת אפקט הוא מאוד טוב, מה שהופך אותך יותר יפה. אתה יכול להגדיל את צפיפות השיער בהתאם להעדפותיך. שמור את הקשרים אחד ליד השני וחזור על שלבים אלה עד שתגיע לנפח הרצון שלך.שיער מתולתל יהיה טוב יותר ומתמשך יותר. כדי לשמור על מראה רענן, מתולתל ורטוב, יש למרוח קלות ג ' ל, מוס או ברק שמן. שיער הסרוגה גלי יכול לא רק להפיץ צעיפים, אלא גם צמה או לקשור. בהתאם להעדפותיך. תשובה : לא, זה מקיף, אז אני לא ממליץ על זה. שורש מותקן בשורש השיער הקלוע. אשר נראה יותר אופנתי ויש לו מגוון רחב של צבעים, מראה אישיות שלך. זה נראה יפה מאוד כאשר שחוקים. ש 2 : כיצד למנוע סבכי שיער?. תודה לך על ההבנה. ? חומר : עמוק גל סרוגה שיער הרחבות 100% באיכות גבוהה קנקלון סינטטי סיבים.מכיוון שהמרקם רך, מומלץ לרסס יותר מים או מרכך שיער מתולתל כדי להפוך את שיערך פחות רך לפני ההתקנה או השימוש . לאחר השלמת הצמות הצרפתיות הבודדות, החלק את וו התפס מתחת לצמה. שטפו את שיערכם נקי וייבשו אותו לחלוטין לפני מריחת הצמה. צגים שונים יש גם כמה שגיאות צבע. ש 4 : האם אוכל לסרוג עם השיער הזה?. יש לנו למזער את מודל של צבע תלתל הבדל.

הוא גדול מהמידע

מוצרים בקטגוריה