• טרי
צלחת בניית שרף בילוויי מבנה+גיליון מגנטי, שרף 135x80 ממ מגנטית גמישה צלחת פלדה מיטת גמיש למיטה לכל פוטון, פוטון S, פוטון מונו

צלחת בניית שרף בילוויי מבנה+גיליון מגנטי, שרף 135x80 ממ מגנטית גמישה צלחת פלדה מיטת גמיש למיטה לכל פוטון, פוטון S, פוטון מונו

ILS 1.00
במלאי

של הסחורה

מפרט : גודל : 135x80mm (5 【הערות】 (1) אל תגרד את פני השטח כדי למנוע עיוות של המשטח התחתון של דגם ההדפסה. לוחית פלדת השרף מאמצת פלדה קפיציית המיובאת מארה"ב, שיש לה שטוחות ועמידות טובה; למדבקות המגנטיות הרכות יש כוח מגנטי חזק. החבילה כלולה : סט צלחת בנייה מגנטית 2 סט.15 אינץ '(135x80 מ"מ). קל יותר להסיר את דגם ההדפסה ממשטח הבנייה של השרף. קל יותר להסיר את דגם ההדפסה ממשטח הבנייה של השרף. כל בעיה אנא אל תהסס לכתוב לנו. מתאים לכל מדפסת תלת מימד לריפוי קליל DLP עם גודל פלטפורמת הדפסה של 135x80 מ"מ, כגון : כל פוטון פוטון, פוטון S, פוטון מונו, פוטון מונו SE, Qidi Shadow 5. בדיקות קפדניות לכל הרכיבים לפני המסירה. מתאים לכל מדפסת תלת מימד לריפוי קליל DLP עם גודל פלטפורמת הדפסה של 135x80 מ"מ, כגון : כל פוטון פוטון, פוטון S, פוטון מונו, פוטון מונו SE, Qidi Shadow 5.15 אינץ '(135x80 מ"מ) טיפול פני השטח : רישום מיוחד 【הוראות לשימוש】 משתפות פעולה עם הסדין המגנטי הרך שיש לספוג על צלחת הפלדה המיטה החמה. 【מפרטי מוצר】 גודל : 5. (2) אל תכופפו את צלחת הפלדה בצורה מוגזמת כדי להימנע מפגיעה בציפוי פני השטח. משטח לוחית הפלדה של שרף מטופל ברישום תיל מיוחד, וכוח הספיחה חזק יותר, כך שניתן יהיה לספוג את הדגם טוב יותר.15 אינץ '(135x80 מ"מ). יש להסיר את פלטפורמת המדפסת המסורתית לריפוי אור DLP בעזרת כלים כמו מגרד, בעוד שניתן להסיר צלחת גמישה של שרף זה על ידי כיפוף. (4) אנא נקה את פני צלחת הפלדה לפני הפעם הראשונה להדפיס כדי להימנע מכתמי פני השטח להפריע להדפסה. (6) אנא מפלס לפני ההדפסה כדי להימנע מגרד זרבובית. יש להסיר את פלטפורמת המדפסת המסורתית לריפוי אור DLP בעזרת כלים כמו מגרד, בעוד שניתן להסיר צלחת גמישה של שרף זה על ידי כיפוף.15 אינץ ') תיאור מוצר : ריפוי אור בילוי/הדפסת DLP צלחת פלדה קפיצי + גיליון מגנטי רך הגדרת איכות גבוהה, הידבקות חזקה, חזקה ועמידה, קלה לשימוש.

הוא גדול מהמידע

Size:
135X80mm(5.3X3.15inch) product description
High quality, strong adhesion, strong and durable, easy to use.:
【Product Specifications】:
Size:
5.3X3.15inch(135X80mm)
Surface treatment:
special drawing
【Instructions for use】:
Cooperate with the soft magnetic sheet to be adsorbed on the hot bed steel plate.:
Cooperate with magnet to adsorb on hot bed.:
Fix it on the hot bed with dovetail clips.:
【NOTES】:
(1)Don't scratch the surface to avoid deformation of the bottom surface of the printing model.:
(2) Don't bend the steel plate excessively to avoid damaging the surface coating.:
(3) Please confirm whether the magnetic force is enough to ensure that the steel plate is stable on the platform before printing with soft magnetic paste and magnet.:
(4) Please clean the surface of the steel plate before the first time printing to avoid surface stains from interfering with printing.:
(5) Don't use chemicals other than alcohol to clean.:
(6) Please level before printing to avoid nozzle scratching the surface.:
Package Included:
Magnetic Build Plate 2 set:

מוצרים בקטגוריה

AEXIT 17 אונק
  • טרי

AEXIT 17 אונק

ILS 2.00

צבע ראשי : לבן; גודל בקבוק : 165 x 70 מ"מ / 6 תואם פלסטיק HDPE, פלסטיק אמין ועמיד משמש באופן רשמי במפעל, כימיקלים �