• טרי
10-8 נחושת חוט זיזים, 12 יחידות כבד החובה סוללה זיזים הרבעה, סוללה כבל טבעת מסופי עם מרגל חור מגיע עם 3:1 חום לכווץ צינורות.

10-8 נחושת חוט זיזים, 12 יחידות כבד החובה סוללה זיזים הרבעה, סוללה כבל טבעת מסופי עם מרגל חור מגיע עם 3:1 חום לכווץ צינורות.

ILS 9.99
במלאי

של הסחורה

חוט יכול להיות מכווץ או מולחם לזיזי נחושת, בטוח יותר מה שאתה מקבל : בקבוצה זו, אנו מציעים 12 יחידות של קר סוף סיום טבעת מסופים לעבודה שלך, 2 צבעים 2 גדלים 12 יחידות של 3 : 1 כפול קיר דבק חום לכווץ צינור, לענות על צרכי השונים שלך. עמידות גבוהה סטנדרטי התלקח פתיחת עבור קל חוט הכנסה. אול מאושר : מסופי טבעת כיתה ימית אלה וצינור כיווץ חום מאושרים, עומדים בכל התקנים האירופיים הרלוונטיים.את חוט לכווץ כורכת הם כל מראש לחתוך הנפוץ ביותר גדלים אשר עושה את העבודה שלך הרבה יותר מהר. מה שאתה מקבל : בקבוצה זו, אנו מציעים 12 יחידות של קר סוף סיום טבעת מסופים לעבודה שלך, 2 צבעים 2 גדלים 12 יחידות של 3 : 1 כפול קיר דבק חום לכווץ צינור, לענות על צרכי השונים שלך. נרחב יישום : אלה סוללה כבל זיזים הם אידיאלי עבור הפצה קופסות, ימי, רכב, פנלים סולאריים, בית יישומים ויישומים חיצוניים, וכו'. 3 : 1 לכווץ צינור הוא גם עשוי באיכות גבוהה חומר, עבה ועמיד, אשר מבטיח שלה בטוח ואמין. עמידות גבוהה סטנדרטי התלקח פתיחת עבור קל חוט הכנסה.מוליכות טובה : כל מסופי הטבעת עשויים נחושת למוליכות מקסימלית. צינורות כיווץ חום תואמים לרכב, אופנוע, סירה, חוטי חשמל עשה זאת בעצמך ויישומים חיצוניים אחרים. משטח משומר להגנה מפני קורוזיה וחישול מלא כדי להבטיח משיכות אופטימלית כדי למנוע עיוות חמור כגון פיצוח ופיצול בעת לחיצה. חוט יכול להיות מכווץ או מולחם לזיזי נחושת, בטוח יותר.

הוא גדול מהמידע

מוצרים בקטגוריה