• טרי
עפרון עפרונות של יוסקו לעיפרון אפל 2 ו 'אוחז עפרונות אוחזים, אחיזות עיפרון סיליקון ללא החלקה, [עם 5 שרוולי ציפורן סיליקון] עבור עפרון תפוחים 2 ודור ראשון.

עפרון עפרונות של יוסקו לעיפרון אפל 2 ו 'אוחז עפרונות אוחזים, אחיזות עיפרון סיליקון ללא החלקה, [עם 5 שרוולי ציפורן סיליקון] עבור עפרון תפוחים 2 ודור ראשון.

ILS 10.99
במלאי

של הסחורה

Grip הנוח ביותר】 אחיזה ארגונומית זו מושלמת לשעות ארוכות של כתיבה או רישום, הפחתת עייפות ידיים והתכווצויות ידיים לנוחות מרבית; מונע כניסה באצבעותיך, שימושי לציור קווים ישרים חלקים【תואם】 אחיזת עיפרון תפוחים זו מיועדת לדור עיפרון אפל 2/1 ותומכת בטעינה יניקה מגנטית. (הערה : אחיזת עיפרון בלבד, עיפרון אפל לא כלול). Grip הנוח ביותר】 אחיזה ארגונומית זו מושלמת לשעות ארוכות של כתיבה או רישום, הפחתת עייפות ידיים והתכווצויות ידיים לנוחות מרבית; מונע כניסה באצבעותיך, שימושי לציור קווים ישרים חלקים. 【התאמה בטוחה】 שני האחיזות מיועדות לעיפרון אפל 2/1 דור התאמה להישאר במקום, עיצוב ללא החלקה שומר על האחיזה במקום במהלך השימוש, להחליק בקלות למעלה ולמטה כדי להחליף את האחיזה כרצון לפי הצורך. 【איכות גבוהה】 אחיזות העיפרון של יוסקו עשויות מסיליקון באיכות גבוהה, רך, קל משקל, עמיד ונוח; החבילה כוללת שני עיצובים שונים של אחיזה, כך שתוכלו לבחור את האחיזה הטובה ביותר לצרכים הייחודיים שלכם. 【עיצוב ייחודי】 אחיזת העיפרון מעוצבת עם גזרות מרווחים משני הצדדים כדי לשפר מאוד את האחיזה, ומספקת לך נוחות מקסימאלית ואחיזה לכתיבה לטווח הארוך. 【התאמה בטוחה】 שני האחיזות מיועדות לעיפרון אפל 2/1 דור התאמה להישאר במקום, עיצוב ללא החלקה שומר על האחיזה במקום במהלך השימוש, להחליק בקלות למעלה ולמטה כדי להחליף את האחיזה כרצון לפי הצורך. העיצוב שאינו החלקה שומר על האחיזה במקום במהלך השימוש ומאפשר לך להחליף את האחיזה לפי הצורך לידיים ימניות ושמאליות כאחד.

הוא גדול מהמידע

מוצרים בקטגוריה