• טרי
קלטת קסם סקוטש, 3 גלילי מילוי מחדש, יישומים רבים, בלתי נראים, מהונדסים לשימוש במשרד ובבית, 3/4 x 1296 אינץ ', ארגזים

קלטת קסם סקוטש, 3 גלילי מילוי מחדש, יישומים רבים, בלתי נראים, מהונדסים לשימוש במשרד ובבית, 3/4 x 1296 אינץ ', ארגזים

ILS 9.80
במלאי

של הסחורה

4 סנטימטרים שימוש אידיאלי : פרויקטים של מלאכה, הרכבה, איטום, עטיפת מתנה וקישוט. שימוש אידיאלי : משימות כלליות ברחבי הבית והמשרד, כולל תיקון ואיטום ביתיים. קלטת זו כוללת טכנולוגיית נעילת קצה האוטמת צבע כדי לספק קווי צבע חדים והסרה נקייה לפרויקטים הרגישים יותר שלך, כולל קירות מבטא, פסים דקורטיביים ודפוסים. מהיצרן בשנת 1930, המהנדס 3 M ריצ'רד המציא חומר אטרקטיבי ומוגן לחות כדי לעזור למכולת ואופים לאטום את החבילות שלהם. נהדר לאמנות, עיצוב גרפי או פרויקט פריסה אדריכלית. שימוש אידיאלי : כל צרכי הבית והמשרד ופרויקטים מלאכה. Scotch® Cutting Tools ™ חותכי ™ מציעים דרך מהירה ובטוחה יותר לייצר חתכים נקיים וישירים. בגלל גימורו המט, הקלטת הזו מוסיפה נגיעה מקצועית לפריסות או פוסטרים. מעל 70 שנה לאחר מכן, קלטת Scotch® מתהדרת ביותר מ -400 זנים שנמכרו תחת מותגי Scotch® ו- 3 M ™. קלטת Scotch® Magic ™ Frosty על הגליל אך בלתי נראית על הנייר, קלטת Scotch® Magic ™ כוללת את העיצוב המקורי של גימור המט למראה אחיזה חזקה וחלקה. שימוש אידיאלי : משימות כלליות ברחבי הבית והמשרד. Scotch® Scissorsan כלי אידיאלי לכלי, משרדים ובית ספר, Scotch® Sceleves מציעים ביצועים באיכות גבוהה ואחיזה נוחה. הקלטת הזו כוללת דבק דו-צדדי, ומגיעה בסגנון קבוע וגם נשלף, כך שתוכלו להתאים את הקלטת המתאימה למשימה. העיתון מחזיק יחד, והמתנה שלך מקבלת מראה מקצועי. שימוש אידיאלי : עטיפת מתנה, שולחן כתיבה ושימוש במשרד הביתי. קלטת Scotch® Chift Wrap שמור על המתנות שלך מאובטחות ונראות נהדר עם קלטת Scotch® Chift Wrap. אידיאלי לעטיפת מתנה, פתיחת דואר או חיתוך קופונים, כלים אלה מציעים מהירות ונוחות למשתמשי Scotch® של ימינו. שימוש אידיאלי : קלטת עטיפת מתנה. קלטת קלטת דו צדדית כפולה, קלטת דו צדדית כפולתית, מציעה אלטרנטיבה נטולת בלגן למקלות דבק לאותם חיבור והרכבה קלה משימות. כל מספריים הכוללים להבי נירוסטה מתמזגים או נירוסטה, כל מספריים נועדו לחתוך בצורה חלקה ומדויקת. שיטת המחלקת ביד אחת מאפשרת לך לעבוד מבלי להשהות, כך שתוכל לסיים פרויקטים בקלות וביעילות. לאותם רגעים שבהם אתה זקוק להסבר קטן, רשום הערה מהירה למעלה עם עט או עיפרון. Scotch® Multitask קלטת למשרות יומיומיות אלה, קלטת Scotch® Multa Skast כוללת חומר חזק ועמיד בפני לחות אידיאלי למגוון רחב של משימות הקלטה. אריזת Scotch® אריזת טאפפור רצועות, איטום ומגנה על חבילות, שום דבר לא משתווה לקלטות אריזה של Scotch®. תוויות פוסט-IT® מציעות מגוון רחב של צבעים וגדלים שלא יתאימו לצרכים שלך. Post-IT® Noteskeep המאורגנים עם הערות הקומפקטיות Post-IT® הנוחות. הקלטת הזו מציגה גימור סאטן ייחודי, מושכת בצורה חלקה מהגליל ונעלמת על מרבית ניירות העטוף המתנה לסגירה חלקה.

הוא גדול מהמידע

מוצרים בקטגוריה

סרט בצבע עץ, 2.4 אינץ' על 15 אינץ', תיקון דבק עצמי בצבע עץ לשולחנות, כסאות, עשה זאת בעצמך,לוחות בסיס, דלתות, חלונות, רצפות ושיפוץ רהיטים.(אגוז כהה)
  • טרי

סרט בצבע עץ, 2.4 אינץ' על 15 אינץ', תיקון דבק עצמי בצבע עץ לשולחנות, כסאות, עשה זאת בעצמך,לוחות בסיס, דלתות, חלונות, רצפות ושיפוץ רהיטים.(אגוז כהה)

ILS 33.90

מפרט המוצר : גודל קלאסי 24" על 15', יש מספיק אורך לשימוש חומר באיכות פרימיום : סרט התיקון המדומה בצבע עץ כולל �