• טרי
ARES 10036 - וו דיוק, פיק והתקנים - סט של 12 חלקים כולל ווים ובחירות מלאות, ישר ומלאים - נהגי פלייפד, פיליפס וטורקס - הסר בקלות חתיכות ונהיגה מחברים.

ARES 10036 - וו דיוק, פיק והתקנים - סט של 12 חלקים כולל ווים ובחירות מלאות, ישר ומלאים - נהגי פלייפד, פיליפס וטורקס - הסר בקלות חתיכות ונהיגה מחברים.

ILS 18.12
במלאי

של הסחורה

מרים ומברגים אלה מציעים טיפים אולטרה-דקיים ומגוון סגנונות וו, פיק ונהג, ומציעים רבגוניות מקסימאלית למשרות הדורשות דיוק יעיל אמין : המשתמשים סומכים על ARES להיות כלים איכותיים שמשפיעים. הווים והבחירות הכלולים מושלמים להסרת צינורות, יצירות, קליפים, מהדקים, כלבי ים, טבעות O, סיכות קוטר ואטמים, ושלושת סגנונות הנהג הכלולים מבטיחים שתוכלו להתמודד עם כל אטב בקלות. איכות : סט זה כולל פירי פלדה מוקשים לחוזק ועמידות משופרים עם ציפוי כרום מלוטש כדי להתנגד לחלודה וקורוזיה. איכות : סט זה כולל פירי פלדה מוקשים לחוזק ועמידות משופרים עם ציפוי כרום מלוטש כדי להתנגד לחלודה וקורוזיה. בתמיכתך, אנו גאים לעזור לארגון הגדול הזה. אם יש לך חיית מחמד, אתה מבין שהם יותר מחיית מחמד, הם חלק מהמשפחה. כולל : וו דיוק זה של 12 חלקים, פיק פיק ומתקנים כולל בחירת וו מלא, בחירה ישר, בחירה של 45 מעלות, בחירה של 90 מעלות, שני מברגי פלאטד (3/32 "ו- 1/8"), שני פיליפס מברגים (PH0 ו- PH00), וארבעה מברגי טורקס (T6, T7, T8 ו- T10). מרים ומברגים אלה מציעים טיפים אולטרה-דקיים ומגוון סגנונות וו, פיק ונהג, ומציעים רבגוניות מקסימאלית למשרות הדורשות דיוק. אתה מגובה באחריותנו של אבטחת הביצועים המוגבלת לכל החיים.כולל : וו דיוק זה של 12 חלקים, פיק פיק ומתקנים כולל בחירת וו מלא, בחירה ישר, בחירה של 45 מעלות, בחירה של 90 מעלות, שני מברגי פלאטד (3/32 "ו- 1/8"), שני פיליפס מברגים (PH0 ו- PH00), וארבעה מברגי טורקס (T6, T7, T8 ו- T10). מערך זה כולל גם כיס אחסון ניילון, מה שמקל על לקחת כלים אלה לכל מקום ולהשאיר אותם מסודרים כאשר אינם בשימוש. יישומים נפוצים : הווים, הבחירות והנהגים שלנו יאפשרו לך לגרד ולווס בקלות חלקים לשירות רכב, תיקון מחשבים ותחזוקת מכונות ותחזוקת מכשירים אחרים. שגריר עסקי ASPCA : אנו גאים להיות חלק מתוכנית השגריר העסקי של ASPCA. אם יש לך בעיות עם מערך ה- ARES, הבחירה והנהגים שלך, פשוט צור קשר עם שירות לקוחות לצורך פתרון בעיות עזרה, חלקים, החלפה או החזר כספי.

הוא גדול מהמידע

מוצרים בקטגוריה

צבת שילוב 6 אינץ '
  • טרי

צבת שילוב 6 אינץ '

ILS 51.31

מתאים לאחיזת חומרים שטוחים ועגולים רבשימוש עם חותך לחוט רך ופסנתר מבודד לחלוטין העולה על הסטנדרטים הבינ