• טרי
ציוד למסיבות פסח של Decodinli משרת 25, קישוטים למסיבות פסח, צלחות סדר פסח ומפיות, פסח פסח לוחות סדר וספל פסח, סט כלי פסח.

ציוד למסיבות פסח של Decodinli משרת 25, קישוטים למסיבות פסח, צלחות סדר פסח ומפיות, פסח פסח לוחות סדר וספל פסח, סט כלי פסח.

ILS 9.99
במלאי

של הסחורה

איכות פרימיום - צלחות מסיבה חד פעמיות של פסח דקודינלי עשויות מנייר עבה וניתן להשתמש בהן כדי להחזיק אוכל ושתייה נדיבים בעת אירוח מסיבה לחוויית אוכל נעימה איכות פרימיום ועיצוב אלגנטי כדי להביא את החוויה הטובה ביותר למסיבה שלך! הקדישו את הזמן הנעים הזה עם המשפחה והחברים שלכם, תיהנו עם הפסטיבל!. מגישים 25 אורחים- אספקת מסיבות פסח זו יכולה לשרת עד 25 אורחים. אזהרה : לא ניתן למיקרוגל של צלחת זו. 25 יח 'כוסות משקאות 9 גרם. 25 PCS 9 "צלחות ארוחת ערב. אזהרה : לא ניתן למיקרוגל של צלחת זו. בסך הכל כלולים 100 חלקים. איכות פרימיום - צלחות מסיבה חד פעמיות של פסח דקודינלי עשויות מנייר עבה וניתן להשתמש בהן כדי להחזיק אוכל ושתייה נדיבים בעת אירוח מסיבה לחוויית אוכל נעימה. איכות פרימיום - צלחות מסיבה חד פעמיות של פסח דקודינלי עשויות מנייר עבה וניתן להשתמש בהן כדי להחזיק אוכל ושתייה נדיבים בעת אירוח מסיבה לחוויית אוכל נעימה. אזהרה : לא ניתן למיקרוגל של צלחת זו. כוסות מיועדות למשקאות קרים בלבד. מגישים 25 אורחים. ניתן להשתמש באופן נרחב - ניתן להשתמש בוחות נייר פסח ומפיות אלה לקישוטי מסיבות פסח, מפגשים משפחתיים של פסח, מסיבות סדר פסח ואירועים, מפגשים עם פסח. כוסות מיועדות למשקאות קרים בלבד. כוסות מיועדות למשקאות קרים בלבד. בסך הכל כלולים 100 חלקים. כולל 25 צלחות ארוחת ערב, 25 צלחות קינוח 7 ", 25 כוסות משקאות 9 גרם ומפיות דו-שכבות. כולל 25 צלחות ארוחת ערב, 25 צלחות קינוח 7 ", 25 כוסות משקאות 9 גרם ומפיות דו-שכבות. 25 צלחות קינוח 7 יח '. קישוטי מסיבות פסח- האלמנטים של הפסח כמו עשבי תיבול מרים וחיזוק בצלחת היו מושלמים למסיבה עם פסח של סדר סדר! עם אלמנטים יהודיים ונושא פסח אלגנטי, העיצוב התוסס והמקסים בטוח יעורר את האורחים שלך! הפוך את הפסח לסדר כיף לכולם!.

הוא גדול מהמידע

מוצרים בקטגוריה