• טרי
3M SJ3523 1 x 10yds

3M SJ3523 1 x 10yds

ILS 1.00
במלאי

של הסחורה

אטב זה תוכנן בגיבוי לולאה ארוגה, מכוסה באלפי לולאות מרותקות רכות וגמישות, ומספק לאלפי פתחים וסגירות (מחזורים) מחברים של 3 M וו ולולאה מורכבים מו ווים ולולאות העוסקים ביצירת קובץ מצורף מהדק מהיר. הגיבוי של 3 M עמיד בפלסטייזרים אטב אטב SJ3523 מצופה דבק רגיש לחץ על לחץ אקרילי עמיד בפלסטייזר. מיועד להתנגדות לטמפרטורה בינונית, שימוש פנים/חיצוני ויישומי אנרגיה גבוהה של פני השטח. מחברים של 3 M וו ולולאה מציעים גמישות מעולה בעיצוב, מכלול מוצר מהיר, משטחים חיצוניים חלקים ונקיים וביצועי מוצר מעולים ביישומים רבים. קשרים היטב לצייר, מתכת חשופה וצבועה, זכוכית, עץ אטום ופלסטיק רבים. ניתן ליישם מוצרי דבק רגישים ללחץ באופן ידני או אוטומטית באמצעות מגוון אפשרויות ציוד. כדי לנתק את הקובץ המצורף, פשוט משוך את הרצועות ביד. כדי להבטיח יציבות ושטיחות, גם הוו וגם הלולאה המתאימה הם פרשונק. הדבק מיועד במיוחד לשימוש עם וינילים גמישים ויתנגד לפלסטייזרים רבים. מיועד לשימוש מקורה.מוצר זה מצופה בדבק אקרילי עמיד בפלסטייזר. ממיר מועדף 3 M : Tape Case הוא ממיר מועדף 3 M; 3 M שיתפה פעולה עם Tape Case כדי להנגיש את המוצרים שלהם במגוון גדול יותר בגדלים, כך שלקוחות יוכלו להשתמש בקלטת במגוון יישומים. ביצועי טמפרטורה בינונית. חיי הסגירה 5,000. 3 M אטב לולאה עמידה בפלסטייזרים SJ3523 הוא אטב וו מבוסס אקריליק ביצועים טוב יותר עם תוחם סרטים פוליולפין של 3. בעזרת גיבוי דבק רגיש ללחץ מבוסס אקרילייה עמיד בפלסטייזר, אטב זה מאפשר התקשרות קלה ונוחה למגוון מצעים, במיוחד וינילים גמישים. ביצועי טמפרטורה בינונית. מחברים של 3 M וו ולולאה מספקים את פתרונות ההתקשרות החזקים והקשים הדרושים לך. בדרך כלל משויך עם 3 M עמיד בפלסטייזר אטב אטב SJ3522, אטב לולאה זה יכול גם לעסוק עם מחברים אחרים של 3 M וו.

הוא גדול מהמידע

מוצרים בקטגוריה

סרט בצבע עץ, 2.4 אינץ' על 15 אינץ', תיקון דבק עצמי בצבע עץ לשולחנות, כסאות, עשה זאת בעצמך,לוחות בסיס, דלתות, חלונות, רצפות ושיפוץ רהיטים.(אגוז כהה)
  • טרי

סרט בצבע עץ, 2.4 אינץ' על 15 אינץ', תיקון דבק עצמי בצבע עץ לשולחנות, כסאות, עשה זאת בעצמך,לוחות בסיס, דלתות, חלונות, רצפות ושיפוץ רהיטים.(אגוז כהה)

ILS 33.90

מפרט המוצר : גודל קלאסי 24" על 15', יש מספיק אורך לשימוש חומר באיכות פרימיום : סרט התיקון המדומה בצבע עץ כולל �