• טרי
מתאם OTG USB-C 3.0 תואם ל- LG 14Z90P-K.AAB8U1 שלך לפונקציות מהירות, מאומתות, מרובות שימוש כמו מקלדת, כונני אגודל, עכברים וכו '.

מתאם OTG USB-C 3.0 תואם ל- LG 14Z90P-K.AAB8U1 שלך לפונקציות מהירות, מאומתות, מרובות שימוש כמו מקלדת, כונני אגודל, עכברים וכו '.

ILS 32.30
במלאי

של הסחורה

עיצוב נטול סבך : עיצוב נטול סבך, כבל USB 3 OTG מקצועי תואם ל- LG 14 Z90 P-K.0 Super Speed ​​Transfer⭐ : USB 3. כוננים, קוראי כרטיסי USB, בקרי משחק או כל דבר עם יכולות OTG. ניילון ניילון עמיד ABS ⭐ : עשוי סגסוגות פלסטיק עמידות של ABS, הנדסה חדשנית מבטיחה עמידות ותוחלת חיים ארוכה.AAB8 U1 שלך עם ציוד היקפי מחשב, כגון כונן פלאש, מקלדת, רכזת, עכבר ועוד, הופך את מכשירי ה- USB-C שלך לתואמים לכונני USB וכל אחד אחר מכשירי USB התומכים ב- USB תוך כדי תנועה. כבל פרימיום מוסיף עמידות נוספת ונטול סבך. מה שנכלל ⭐ : בתנאי שמתאם USB C OTG זה עם אחריות של 12 חודשים ושירות לקוחות 24/7, אם יש לך שאלות, אנו נפתור תואם לבעיה שלך תוך 24 שעות.0 זה אמין בהרבה מאחרים בטווח המחירים שלו.AAB8 U1 ישיר על ערכת כבל בקר החיבור ומתאם הכבלים! (2 חבילה) באה אתה ישיר מהיצרן כדי שנוכל לספק לך פריט איכותי של 100% ! מה שאנחנו אוהבים בזה הוא שהוא כולל מעגלי תקע ומשחק בהתאמה אישית, חבר אותו, זה עובד! Spepperitions : ● לשחרר את כוח הטלפון שלך על ידי מתן לו גישה לאותם ציוד היקפי USB שהופכים את המחשב שלך לשימוש קל יותר! ● תואם למקלדות, עכברים, כונני פלאש, בקרי משחק, כמעט כל מכשיר USB שמוגדר ל- OTG / ON The-Go ● כבל 4 אינץ 'הוא מקורי סטנדרטי שמבטיח את התוצאות הטובות ביותר תוך הקלה על הגישה.

הוא גדול מהמידע

מוצרים בקטגוריה

PCF8575 IIC I2C I/P
  • טרי

PCF8575 IIC I2C I/P

ILS 8.42

זה IC מאפשר למשתמש להרחיב עד 16 קלט / פלט באמצעות שני קלט / פלט בלבד לבקרה! תכונה : CHIP : PCF8575 C I2 C למצב מקביליציא