• טרי
Mintsnow שני תלבושות של שני חלקים לנשים ללא שרוולים גופיות גופיות גופיות שוליים מכנסיים קצרים מכנסיים מפלגת סרבלים סרבלים.

Mintsnow שני תלבושות של שני חלקים לנשים ללא שרוולים גופיות גופיות גופיות שוליים מכנסיים קצרים מכנסיים מפלגת סרבלים סרבלים.

ILS 2.67
במלאי

של הסחורה

גודל xxl - חזה : 3205 אינץ', אורך מכנסיים קצר : 13. פוליאסטר וספנדקס. עיצוב : שני תלבושות היצירה משולבים עם אפוד ללא שרוולים בצבע אחיד ועיצוב גירוי המותניים הגבוה המותניים עיצוב המותניים האלסטיים לכל צורה שונה.2 הצבע האמיתי של הפריט אולי מעט שונה מהתמונות המוצגות באתר . תלבושות המסיבות המועדון הקצרות של 2 חלקים אלה עשויות בד נוח, קל משקל ונושם, רך ונמתח ללבוש. שטיפת ידיים בלבד. שטיפת ידיים בלבד. אנא קרא את תרשים הגודל שלנו בתמונות האחרונות.28 אינץ', מותניים : 31.77 אינץ', ירכיים : 34. חומר : פוליאסטר וספנדקס. גודל M - חזה : 27. אירועים : נשים תלבושות מועדון 2 של נשים מושלמות לבגדי מועדונים, קוקטייל, מסיבה, אימון, רכיבה על אופניים, אופניים, ריצה קלה, ריצה, ספורט, יוגה, חוף, פעילות גופנית, כושר או בלאי יומיומי מזדמן. עיצוב : שני תלבושות היצירה משולבים עם אפוד ללא שרוולים בצבע אחיד ועיצוב גירוי המותניים הגבוה המותניים עיצוב המותניים האלסטיים לכל צורה שונה.13 אינץ ', מותניים : 28.26 אינץ ', מכנסיים קצרים אורך : 12. תלבושות המסיבות המועדון הקצרות של 2 חלקים אלה עשויות בד נוח, קל משקל ונושם, רך ונמתח ללבוש.35 אינץ', ירכיים : 36.פוליאסטר וספנדקס.50 אינץ ', ירכי בתמונה לפני ההזמנה . מאפיינים : תלבושות קצרות של 2 חלקים לנשים-הטופיות כוללות : מחשוף צוות, ללא שרוולים, גופיות וצבע אחיד. בין אם אתם מבצעים ספורט חיצוני או נרגע בבית, התלבושת הזו היא בחירה נהדרת.65 אינץ', אורך מכנסיים קצרים : 13. מכנסי הקצרים כוללים : WASIT אלסטי גבוה, אלסטי עם משיכה מתכווננת, גדילים שוליים, מכנסי אופנועים של Body Con.56 אינץ ', מותניים : 26. אירועים : נשים תלבושות מועדון 2 של נשים מושלמות לבגדי מועדונים, קוקטייל, מסיבה, אימון, רכיבה על אופניים, אופניים, ריצה קלה, ריצה, ספורט, יוגה, חוף, פעילות גופנית, כושר או בלאי יומיומי מזדמן.

הוא גדול מהמידע

מוצרים בקטגוריה

אימונית סתיו סתי
  • טרי

אימונית סתיו סתי

ILS 2.67

טיפים בגודל : אנא עיין בתרשים הגודל או תיאור המוצר משמאלנו לפני הקנייה חליפה של שני חלקים : קפוצ'ון ומכנסי