• טרי
גלילי רגליים, אטומי מים ועמידה בפני מגף שלג מתכווננת, הליכה חיצונית של הליכה חיצונית לגברים ונשים בוגרים, גלילי מגף שלג לטיולים, ציד, ריצה, הליכה למגפי הליכה שלג רגלי נחש שלג.

גלילי רגליים, אטומי מים ועמידה בפני מגף שלג מתכווננת, הליכה חיצונית של הליכה חיצונית לגברים ונשים בוגרים, גלילי מגף שלג לטיולים, ציד, ריצה, הליכה למגפי הליכה שלג רגלי נחש שלג.

ILS 2.00
במלאי

של הסחורה

גם להגן על המגפיים והמכנסיים שלך מפני גשם קל, פלישת טל ובוץ אטום רוח ושומר על חום יותר בחורף. ??? ¾ שבת את החום. הפתיחה העליונה עם תכנון אטב מתכוונן נוחים להדבקה ולמצב יציב ומונע זה מלהחליק למטה. הפתיחה העליונה עם עיצוב אטב מתכוונן נוחה להדבקה ולצרור יציב ומונעת ממנו להחליק כלפי מטה. הגנה גם על המגפיים והמכנסיים שלך מפני גשם קל, פלישת טל ובוץ. רשימת 284 גרם רשימת : 1 x זוג גייטרים שלג שלג* נעליים בתמונות אינן כלולות. קומפקטי לנסיעות וללכת לכל מקום, ומספק הגנה מצוינת לרגלך. ? מרגיזים בזמן טיולים, טיפוס, ריצה, סקי!. קל מאוד לקפל ולהכניס לתרמיל שלך. הם הרחיקו את כל השלג והלחות מהגופנו. הם גם שמרו על רגליים חמות יותר.??? ¾ כל אחד מהם לשימוש "ל סגירת וו וולאה של הצד בצד זה נוח לקחת או לכבות והוא יכול לשמור על הדביקות שלו במשך זמן רב. נהדר לסקי, הליכה, טיולים רגליים, קמפינג, טיפוס, ציד, דיג, טרקים ופעילויות חיצוניות אחרות. ??? ¾ שבת את החום. מאפיינים : עשוי מבד אוקספורד איכותי, עמיד בדמעה ועמידה קשה, עמיד ללבוש. הם גם שמרו על רגליים חמות יותר.8 סינקנטיות : 1 משקל זוג : בערך. נהדר לסקי, הליכה, טיולים רגליים, קמפינג, טיפוס, ציד, דיג, טרקים ופעילויות חיצוניות אחרות. ??? ¾ רוחב ועמידה בפני דמעה. נהדר לסקי, הליכה, טיולים רגליים, קמפינג, טיפוס, ציד, דיג, טרקים ופעילויות חיצוניות אחרות. ??? ¡¾ משקל אור וחזק. ? מרגיזים בזמן טיולים, טיפוס, ריצה, סקי!.

הוא גדול מהמידע

Condition:
100% Brand New
Material:
Oxford Cloth
Optional Color:
Red, Green, Blue, Black, Orange
Size:
Approx. 45.5 * 19.7cm / 17.9 * 7.8in
Quantity:
1 Pair
Weight:
Approx. 284g
Packing List:
1 x Pair of Snow Legging Gaiters:
* Shoes on pictures are not included.:

מוצרים בקטגוריה