• טרי
קנקן זכוכית עם מכסה וידית, 50 גרם/1500 מל קנקן מים, כד לתה קרח ומיץ תוצרת בית, קלאף זכוכית בורוסיליקט עמיד בחום למים חמים/קרים.

קנקן זכוכית עם מכסה וידית, 50 גרם/1500 מל קנקן מים, כד לתה קרח ומיץ תוצרת בית, קלאף זכוכית בורוסיליקט עמיד בחום למים חמים/קרים.

ILS 20.99
במלאי

של הסחורה

קרף זכוכית עם מכסה פלדה אל חלד של SUS304, BPA ללא עופרת, מקרר בטוח ובטוח ידית גדולה יותר מאפשרת לך להחזיק את הקנקן בנוח. הזכוכית הקשה תסתגל לשינויי טמפרטורה ותעשה אותה אידיאלית למשקאות קרים וגם לחמים. שימוש רחב : קנקן זה יפה כמו גם מעשי, מושלם למסיבה, יום הולדת, בית ומשרד שימוש יומיומי. עיצוב נוח : קנקן זכוכית עם קנקני זכוכית עם ידית ומכסה, זרבובית נגד טפטוף. זה מתאים למים, מרגריטות, תה קרח, מיץ, קפה, חלב, סנגריאס, יין ומשקאות DIY אחרים. ו קנקן הזכוכית שנבנה מזכוכית בורוסיליקט איכותית העמידה כנגד שריטות, כתמים, חלודה כמו גם ריחות. מתנות מושלמות להורים ולחברים.9in, קוטר מכסה -8 ס"מ/3. זה מתאים למים, תה קר, תה חם, מיץ, מרגריטות, קפה, סנגריה, חלב, יין ומשקאות ביתיים אחרים.6 אינץ ', קוטר תחתון -10 ס"מ/3. שטיפה את כד הזכוכית במדיח כלים הוא בטיחות, אך מומלץ לשטוף ידיים.באיכות גבוהה : קנקן זה עשוי מזכוכית בורוסיליקט, עומד בטמפרטורה 0 עד 300 ℉, המתאים למשקאות קרים וחמים כאחד. קל לניקוי : קנקן מי הזכוכית עם הפה הרחב קל לניקוי, היד שלך יכולה להגיע לתחתית, נוח לשטוף כד בפנים. כדי למזער כל שפיכה, הקנקן מגיע עם חותם הדוק. קיבולת גדולה : 1500 מ"ל/50oz, גדול מספיק למשפחתך למשקה יומי או מבדר אורחים במסיבה. קנקן הזכוכית משתלב היטב ברוב המקררים.

הוא גדול מהמידע

מוצרים בקטגוריה