• טרי
מגן מסך פרטיות של Vaxson, התואם לביתן HP 24-B000 All-in-One AIO/B016/B014A/B010/B015A/B010A 23.8 מדבקה למגן סרטי ריגול [לא מזג מזג].

מגן מסך פרטיות של Vaxson, התואם לביתן HP 24-B000 All-in-One AIO/B016/B014A/B010/B015A/B010A 23.8 מדבקה למגן סרטי ריגול [לא מזג מזג].

ILS 85.99
במלאי

של הסחורה

אין שאריות דביקות בעת הוסרה שימו לב כי כיסוי הפרטיות יכהה מעט את המסך כדי למנוע את העיניים המציצות בקרבתכם, אז אנא הגבירו את בהירות המכשיר שלכם לחוויית צפייה טובה יותר. טכנולוגיית ריפוי עצמי מאפשרת לסרט להתאושש משריטות קלות תוך 48 שעות. אנטי-ריגול : המסך גלוי רק לאנשים ישירות מול המסך, שומר על המידע האישי, הפרטי והרגיש שלך מוסתר מזרים. מדוע לבחור מגן מסך אנטי ריגול : עם הסרט הזה, המסך שלך יהיה גלוי רק לאנשים ישירות מול המסך, שומר על המידע האישי, הפרטי והרגיש שלך המסתתרים מזרים. אין שאריות דביקות בעת הוסרה. חיתוך מדויק : טכנולוגיית חיתוך לייזר מדויקת מתקדמת מבטיחה את הסרט לכסות את המכשיר שלך במידה הגדולה ביותר. טכנולוגיית ריפוי עצמי מאפשרת לסרט להתאושש משריטות קלות תוך 48 שעות. נטול בועות, נטול טביעות אצבע, עמיד בפני אבק. אבטחת חיים : כל שאלה לגבי המוצרים שקיבלת, אנא אל תהסס לפנות אלינו בהודעה. שימו לב כי סרט מגן זה עשוי מפלסטיק גמיש.שימו לב כי סרט מגן זה עשוי מפלסטיק גמיש. קשיות 4 H מגנה על המסך שלך מפני שריטות יומיות, שריטות וסימני בלאי רגילים. נטול בועות, נטול טביעות אצבע, עמיד בפני אבק. וזה נעשה בכוונה קטן יותר מהתצוגה בגלל הקצה המעוקל של התצוגה. קשיות 4 H מגנה על המסך שלך מפני שריטות יומיות, שריטות וסימני בלאי רגילים.

הוא גדול מהמידע

מוצרים בקטגוריה