• טרי
משחה הקלה על כאבים טחורים גנרית להכנה H לשיחות מהירות של תסמיני טחורים פנימיים וחיצוניים 2 גרם. לכל חבילת צינור של 2 סהכ 4 גרם.

משחה הקלה על כאבים טחורים גנרית להכנה H לשיחות מהירות של תסמיני טחורים פנימיים וחיצוניים 2 גרם. לכל חבילת צינור של 2 סהכ 4 גרם.

ILS 10.90
במלאי

של הסחורה

Exp תאריך 04/2016 ואילך.מקל על תסמיני טחורים פנימיים וחיצוניים, מכווץ רקמות טחורות נפוחות.9 % פנילפרין הידרוכלוריד 0. עוזר להקל על הכאב במגע על ידי מספק שכבה מרגיעה של הגנה. מידע אחר : אחסן ב 68-77 F (20-25 C) חומרים פעילים : שמן מינרלי של שם חוזק 14 % פטרולטום 71. מבוגרים : כאשר הם מעשיים, נקה את האזור המושפע על ידי טפיחה או כתם עם כרית ניקוי מתאימה יבש בעדינות על ידי טפיחה או כתם עם רקמת אסלה או מטלית רכה לפני שמריחים משחה בעת פתיחת הצינור ראשונה, ניקוד אטום עם הקצה העליון של הכובע על חלים על האזור הנגוע עד 4 פעמים ביום, במיוחד בלילה, בבוקר או אחרי כל תנועת מעיים לשימוש תוך -מוחי : הסר את הכיסוי מהפונה והצמיד את המוליך כדי לשמן את המוליך היטב, ואז הכניס בעדינות את המוליך למוליך פי הטבעת לאחר כל אחד שימוש והחלפה כיסוי החל גם משחה על ילדים באזור חיצוני מתחת לגיל 12 : שאל רופא. מקל על גירוד, שריפת טחורים מתכווץ רקמות טחורות נפוחות מסייעת להפוך את תנועות המעי הקלה מרגיעה פחות כואבת. הקלה מהירה בכאבים מרגיעים משריפה כואבת, גירוד ואי נוחות. הקלה מהירה בכאבים מרגיעים משריפה כואבת, גירוד ואי נוחות. יישום ושימון קבועים מספקים טיפול והקלה מתמדת.

הוא גדול מהמידע

מוצרים בקטגוריה