• טרי
בקר פוטו-וולטאי 12 וולט 24 וולט בקר פאנל סולארי עם ווסת מתח דו-קרב

בקר פוטו-וולטאי 12 וולט 24 וולט בקר פאנל סולארי עם ווסת מתח דו-קרב

ILS 27.27
במלאי

של הסחורה

69 איקס 3Pleasestrictlyfollowtheaboveorderofwiring,otherwiseitwilldamagethecontroller,thedisassemblyorderisoppositetothewiringorder. טכנולוגיית הספק דיגיטלי : פרמטרי הטעינה והפריקה של בקר הפולטואלקטרוני ניתנים לשליטה, ויעילות המרת האנרגיה במעגל היא עד 98% בטכנולוגיית הספק דיגיטלי. רב הגנה : בקר פולטואלקטרוני זה מצויד בהגנה פנימית על זרם יתר ומעגל קצר, הגנה על חיבור הפוך, הגנה על זרם הפוך וכו'.פונקציית אחסון : לבקר הפוטו וולטאי יש שבב תעשייתי מובנה עם פונקציית אחסון מעולה ותצוגת מסך גדול. יעילות מעקב : בקר הפולטואלקטרוני שלנו יכול לעקוב במדויק אחר נקודת העבודה הנכונה תוך 1 שנייה, ויעילות המעקב של מפט יכולה להיות עד 99. מפרט : סוג פריט : בקר פולטואלקטריחומר : משקל : כ.Connectthepositiveandnegativeterminalsofthebatterytothecontroller,thecontrollerwillautomaticallydetectthebatteryvoltage.חבר את הפנל הסולארי לבקר.חבר את הפוזיטיב והשלילי של העומס על הבקר, להיות זהיר ולא הפוך על החיבור.95 אונקיות גודל : כ.חבילה מכילה : 1 בקר פולטואלקטרוני 1 מדריך הוראות.46 לפוף : 5 וולט זרם קצר : 2 מתח מערכת : 12 וולט או 24 וולט הסתגלות עצמיתכיצד להשתמש : 1. התחקות מדויקת : כאשר הפאנל מוצל או שחלק מהלוח פגום, יהיו שתי פסגות או יותר, והבקר עדיין יכול לעקוב במדויק אחר כוח הנקודה המרבי.

הוא גדול מהמידע

Item Type:
PV Controller
Material:
ABS
Weight:
Approx. 282g / 9.95oz
Size:
Approx. 17 x 9.5 x 3.7cm / 6.69 x 3.74 x 1.46in
Voltage:
5V
Short Circuit Current:
2A
System Voltage:
12V or 24V self adaptation
How to Use:
1.Connectthepositiveandnegativeterminalsofthebatterytothecontroller,thecontrollerwillautomaticallydetectthebatteryvoltage.:
2.Connectthepositiveandnegativeterminalsoftheloadtothecontroller,becarefulnottoreversetheconnection.:
3.Connectthesolarpaneltothecontroller.:
4.Pleasestrictlyfollowtheaboveorderofwiring,otherwiseitwilldamagethecontroller,thedisassemblyorderisoppositetothewiringorder.:
Package Contain:
1 x MPPT PV Controller:
1 x Instruction Manual:

מוצרים בקטגוריה