• טרי
אסטרהורי 12 מ מ ו 2.8 מסגרת מלאה עדשת עין דג ידנית 185 עדשת זווית רחבה במיוחד עבור מצלמה ללא מראה הר ניקון ז 6, ז7,ז5,ז6,ז7,ז9,ז50,זף וכו'.

אסטרהורי 12 מ מ ו 2.8 מסגרת מלאה עדשת עין דג ידנית 185 עדשת זווית רחבה במיוחד עבור מצלמה ללא מראה הר ניקון ז 6, ז7,ז5,ז6,ז7,ז9,ז50,זף וכו'.

ILS 3.33
במלאי

של הסחורה

*עדשה מצוינת לשמיים זרועי כוכבים * עדשת עין דג מסגרת מלאה זו בעלת זווית צפייה רחבה במיוחד וצמצם גדול של 2 * עיוות ותיקון* את הגזמה ייחודית עיוות פרספקטיבה של עין דג עושה את זה ישים כדי רבים מעניין ומגניב סצנות. מבחינה טכנית ניתן לתקן את העיוות של עדשת עין הדג בחדר האור, שעוזר לך לצלם תמונות של עדשת זווית רחבה במיוחד. זה תואם עם ניקון זי הר מצלמה ללא מראה ז6, ז7,ז5,ז6יי,ז7יי,ז9,ז50,זף וכו'.8, מה שמפחית רעש בסצנת הלילה והופך את התמונה לטהורה ושקופה יותר; בקרת תרדמת מצוינת שומרת על נקודות הכוכב בקצוות עגולים. כגון הופעות, סקי, החלקה, מירוץ ופעילויות אחרות. יתר על כן, תוכנת תיקון יכולה לשמש גם כדי לתקן תמונות עיוות עין דג לתמונות זווית רחבה במיוחד, אשר יכול לשמש לשתי המטרות. * אלכסוני 185 * זווית רחבה במיוחד * עם 185 * שדה ראייה רחב במיוחד, זה יכול להכיל יותר תמונות, מה שהופך את צילום נוף מזעזע יותר. קיימת אפשרות בהגדרה מותאמת אישית במצלמה הנקראת" שחרור ללא עדשה", אותה יש להגדיר כ" מופעל " על מנת שהמצלמה תצלם עם עדשות ידניות. מבנה אופטי של 11 אלמנטים ב 8 קבוצות ביעילות משפר את בעיה של תמונה השפלה בקצה של עדשת עין דג, וטוב יותר יוצר מעולה נוף צילום עובד. זוהי עדשת פריים ידנית, מה שאומר שהיא לא תבצע מיקוד אוטומטי.

הוא גדול מהמידע

מוצרים בקטגוריה