• טרי
פטיש גילוף עור, LeatherMallet קל לשימוש DIY T בצורת מלאכת עור לחותמות

פטיש גילוף עור, LeatherMallet קל לשימוש DIY T בצורת מלאכת עור לחותמות

ILS 73.10
במלאי

של הסחורה

פטיש ניילון : היא הבחירה הטובה ביותר בקרב פטישי עור, היא יכולה לספוג טוב יותר את כוח הריבאונד בעת פגיעה, כך שהכוח מועבר ישירות יותר לכלי כשאתה חותך או חבטת חור, אתה צריך להכות אותו חזק פעם אחת. רשימת חבילות : 1 x פטיש גילוף עור. ידית ידידותית לסביבה : ידית יומן ניילון, פטיש קרקפת טכנולוגית מתקדמת אירופית, יציבה ועמידה. ידית עץ נוחה : לחריטת עור קלה, הפטיש חזק מספיק כדי להדפיס דפוסים על מלאכות עור. קל לשימוש : שימוש לטווח ארוך לא יפיל שבבי עץ בקלות, ולא יפגע בזנב כמו פטיש. בשלב זה, עליך להחזיק את החלק העבה יותר של הזנב של הידית. פטיש ניילון : היא הבחירה הטובה ביותר בקרב פטישי עור, היא יכולה לספוג טוב יותר את כוח הריבאונד בעת פגיעה, כך שהכוח מועבר ישירות יותר לכלי. תחול : אידיאלי לחותמות עור, אגרופי חור וכו 'פטיש עור יציב לעור DIY וחריטה, המתאים גם הם לאנשי מקצוע ותחביבים.1 x 2in (מדידה ידנית, יש שגיאות קלות) כיצד להשתמש : 1. מפרט : סוג פריט : גילוף עור חומר חומר : יומן / ניילונספציות : 1 שימוש : כלים עור תוצר גודל : בערך . גילוף עור משמש להדפסה, והוא יכול לשמש גם לחיתוך ואגרוף אגרוף; 2. כאשר ההדפסה דורשת מכות מרובות רצופות, יש להשתמש באצבע האגודל והאצבע כדי להחזיק את ראש הפטיש, ושלוש האצבעות האחרות צריכות להחזיק את הידית, כך שיהיה נוח להשתמש בכוח ויכול להדפיס את התבנית; 3.

הוא גדול מהמידע

Item Type:
Leather Carving Hammer
Material:
Log/Nylon
Specifications:
1
Use:
Leather Tools
Product Size:
Approx.19 x 8 x 5cm / 7.5 x 3.1 x 2in (Manual Measurement, There Are Slight Errors)
How to Use:
1. Leather carving is used for printing, and it can also be used for  cutting and punch punching;:
2. When the printing requires multiple consecutive blows, the thumb and index finger should be used to hold the hammer head, and the other three fingers should hold the handle, so that it is convenient to use force and can print the pattern;:
3. When slashing or punching a hole, you need to hit it hard once. At this time, you should hold the thicker part of the tail of the handle.:
Package List:
1 x Leather Carving Hammer:

מוצרים בקטגוריה

Lind Kitchen 2set
  • טרי

Lind Kitchen 2set

ILS 9.59

התבנית שקופה ולא תחסום את קו הראייה, ולכן קל יותר לאתר במדויק בעת הדפסת תווים זה מתאים במיוחד לחבטת מוצרי

הגולגול
  • טרי

הגולגול

ILS 3.33

כלי מקצועי לעבודה מלאכת עור, דפוס פריך מסוגנן כלי מקצועי לעבודה מלאכת עור, דפוס פריך מסוגנן חותמות קלות ל