• טרי
2-ערוץ דיגיטלי מדחום, קל לשימוש קשר דיגיטלי מדחום נמוך כוח מחוון סוג עבור טמפרטורת מדידה

2-ערוץ דיגיטלי מדחום, קל לשימוש קשר דיגיטלי מדחום נמוך כוח מחוון סוג עבור טמפרטורת מדידה

ILS 82.40
במלאי

של הסחורה

1 דיוק : 0 דיוק גבוה : מד הטמפרטורה נשלט על ידי סוג של תוכנת שבב יחיד, שהיא מדויקת ואמינה, ויכולה להשתמש בכל צמד תרמי מסוג קיי כחיישן הטמפרטורה. לפתוח את חבילה, להוציא את מכשיר ולשים על סוללה ולשים את סוללה כיסוי עמיד הלם משמר סט.0℃, -58℉-2498℉פתרון כוח : 0.מפרט : סוג פריט : צור קשר עם מדחום דיגיטליחומר : היעדרות : 5 ספרות, תצוגה מקסימלית 88888 טווח מדידה : -50. לנוחיות המשתמשים, מכשיר זה מוגדר עם שלושה מצבי טמפרטורה לבחירה ( * ,*, ק). בית שרירי בטן : מדחום תרמי עשוי שרירי בטן, עם עיצוב סוגר רגליים עומד, השכבה החיצונית עם כיסוי מגן חסין זעזועים, יכולה להאריך את חיי המדחום בדרכים רבות. קל לתפעול : את צמד תרמי מדחום פועל עם רק 6 כפתורים פשוטים יש הוראות ברורות למתחילים ומשתמשים מקצועיים. לחץ על לחצן הפעלה כדי להפעיל את כוח, (יהיה קצר להישאר, וזה נורמלי) ולהכניס את מדידת בדיקה (צמד תרמי) לתוך מדידת קלט יציאת על פי אינדיקציה חיובית, ולהתחמם עבור 1 דקה.דיוק גבוה : מד הטמפרטורה נשלט על ידי סוג של תוכנת שבב יחיד, שהיא מדויקת ואמינה, ויכולה להשתמש בכל צמד תרמי מסוג קיי כחיישן הטמפרטורה. קל לתפעול : את צמד תרמי מדחום פועל עם רק 6 כפתורים פשוטים יש הוראות ברורות למתחילים ומשתמשים מקצועיים. רב תכליתי : מדחום עם*,*, ניתן להחלפה, פונקציית נעילת קריאה, מהירות דגימה מהירה ופיצוי טמפרטורה אוטומטי, אינדיקציה לסוללה נמוכה ופונקציית כיבוי אוטומטית וכו'.5% (לא כולל שגיאת חיישן)סביבת אחסון : -10-50℃ (-14-122℉), לחות סביבת הפעלה : -10-50℃ (-14-122℉), 0-70%אספקת חשמל : 1 על 6/22 סוללה 9 וולט 800 מיליאמפר / שעה (נשלח עם סוללה תואמת)1.

הוא גדול מהמידע

Item Type:
Contact Digital Thermometer
Material:
ABS
Display:
5 digit LCD, maximum display 88888
Measuring Range:
-50.0℃-1370.0℃, -58℉-2498℉
Resolving Power:
0.1℃, 0.1℉
Accuracy:
±0.5% (not including sensor error)
Storage Environment:
-10-50℃ (-14-122℉), humidity Operating Environment
Power Supply:
1 x 6F22 9V battery 800mah (shipped with matching battery)
1. Open the package, take out the instrument and put on the battery and put the battery cover and shockproof guard set.:
2. Press the POWER button to turn on the power, (there will be a short stay, which is normal) and insert the measuring probe (thermocouple) into the measuring input port according to the positive indication, and warm up for 1 minute. For the convenience of users, this instrument is set up with three selectable temperature modes (℃, ℉, K). If you need to choose between Celsius and Fahrenheit, thermodynamic :

מוצרים בקטגוריה

מדחום אינפרא אדום-58*ו ~ 1022 * ו , אקדח טמפרטורת לייזר לירצ ' ואנג לתנור פיצה, אקדח מדחום לייזר ללא מגע עם פליטה מתכווננת לבישול/מנגל / מקפיא-לא לאדם
  • טרי

מדחום אינפרא אדום-58*ו ~ 1022 * ו , אקדח טמפרטורת לייזר לירצ ' ואנג לתנור פיצה, אקדח מדחום לייזר ללא מגע עם פליטה מתכווננת לבישול/מנגל / מקפיא-לא לאדם

ILS 1.33

?*ידידותי למשתמש * נייד ואנטי להחליק עיצוב עושה זה אינפרא אדום מדחום לבישול קל לקבל את טמפרטורת פני השטח �