• טרי
טקטי באלוהים אנו סומכים על תיקון מורל 2 x3 - קויוט טאן - מאת ריינג'ר חזרה

טקטי באלוהים אנו סומכים על תיקון מורל 2 x3 - קויוט טאן - מאת ריינג'ר חזרה

ILS 3.00
במלאי

של הסחורה

בגודל 2 "x3" מפרט : - 2 "x3" (H x W) תכונות ויתרונות : - הטלאים הטקטיים שלנו רקומים 100% עם אטב מגע וו וולאה - גודל 2 "x3" הוא באופן ספציפי לשימוש עם כובעים טקטיים - נוחות וביצועים מגיעים יד ביד עם Ranger Return - 100% חדש לגמרי - מתנה מושלמת עבורך ולחברך הערה : אנא הזכיר כי בגלל אפקטים של תאורה, הגדרות הבהירות / ניגודיות של צג וכו ', יכולות להיות כמה הבדלים קלים בגוון הצבע של התמונות והפריט בפועל. באלוהים אנו סומכים על טלאי טקטי - שזוף קויוט עם אטב מגע וו לולאה. גיבוי וו לחיבור לכובעים טקטיים וציוד. רקמה באיכות גבוהה ומפורטת של 100% . המותג "Ranger Return" הוא סימן מסחרי רשום בארצות הברית. המותג "Ranger Return" הוא סימן מסחרי רשום בארצות הברית. רקמה באיכות גבוהה ומפורטת של 100% . גיבוי וו לחיבור לכובעים טקטיים וציוד.באלוהים אנו סומכים על טלאי טקטי - שזוף קויוט עם אטב מגע וו לולאה.

הוא גדול מהמידע

- 2x3 (H x W) :
Features & Benefits:
- Our Tactical Patches are 100% embroidered with hook and loop touch fastener :
- The 2x3 size is specifically desinged for use with tactical caps :
- Comfort and performance come hand in hand with Ranger Return :
- 100% Brand New :
- Perfect gift for you and your friend :
Note:
Please be reminded that due to lighting effects, monitor's brightness / contrast settings etc, there could be some slight differences in the color tone of the pictures and the actual item. :

מוצרים בקטגוריה

S TREK DEEP SPATE 9 FORECT
  • טרי

S TREK DEEP SPATE 9 FORECT

ILS 99.90

חדש לגמרי טלאי מדד 5 1 / 2 "רוחב על 4 1 / 2" S TREK Deep Space 9 מתריס פיתוח ברזלעל / תפירה רקמה S TREK Deep Space 9 מתריס פיתוח בר�