• טרי
אנשי הרים טוויסט טוויסט מקדח 1/10 יחידות מיני טוויסט תרגיל סיב

אנשי הרים טוויסט טוויסט מקדח 1/10 יחידות מיני טוויסט תרגיל סיב

ILS 1.00
במלאי

של הסחורה

2 מ"מ 6מקדחי קירור פנימיים של קרביד מוצק יש ביצועי חיתוך טובים יותר, המתאימים במיוחד לעיבוד חור עמוק ולחומרים קשים למכונות. מקדחי קירור פנימיים של קרביד מוצק יש ביצועי חיתוך טובים יותר, המתאימים במיוחד לעיבוד חור עמוק ולחומרים קשים למכונות.5 מ"מ 9 מ"מ פייטים : 1. אם יש לך צרכים אחרים, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות. מתאים ל : אלומיניום סגסוגת, נירוסטה, נחושת, פלדת מת, סגסוגת טיטניום, ברזל יצוק, צינור מגולוון, ברזל וכו ' התנגדות שתבצע ותעלה על פיסות HSS רגילות במיוחד אם העבודה שלך כוללת קידוח מתכות קשות. כף יד ושימוש נייח (בעיתונות מקדחה). אם יש לך צרכים אחרים, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות. M35 פלדה במהירות גבוהה של קובלט כדי להשיג קשיות גבוהה, עמידות בפני בלאי גבוה וקשיחות גבוהה. סגורה עם קובלט כדי לשפר את עמידות החום שתבצע ויעלה על חתיכות HSS רגילות במיוחד אם העבודה שלך כוללת קידוח מתכות קשות. מתאים ל : אלומיניום סגסוגת, נירוסטה, נחושת, פלדת מת, סגסוגת טיטניום, ברזל יצוק, צינור מגולוון, ברזל וכו ' התנגדות שתבצע ותעלה על פיסות HSS רגילות במיוחד אם העבודה שלך כוללת קידוח מתכות קשות. כף יד ושימוש נייח (בעיתונות מקדחה). קצה נקודת פיצול של 135 מעלות. אם יש לך צרכים אחרים, אנא צור קשר עם הלקוחות שֵׁרוּת. מתאים לפלדת פחמן, ברזל יצוק מצונן, ברזל רקיע, ברזל יצוק אפור, פלדת מת, נירוסטה, פלדת סגסוגת עמידה בחום, פלדת כלים : חומר מוצר : HSS M35 Cobalt Product גודל : 1 מ"מ 1.

הוא גדול מהמידע

Product Material:
HSS M35  Cobalt:
Product Size:
1mm   1.5mm   2mm   2.5mm   3mm   3.2mm   3.5mm:
4mm   4.2mm   4.5mm   5mm   5.2mm   5.5mm   6mm:
6.2mm   6.5mm   7mm   7.5mm   8mm   8.5mm   9mm:
Features:
1. Handheld and Stationary Use (in Drill Press).:
2. 135 Degree Split Point Tip.:
3.Suitable for:
Aluminums Alloy, Stainless Steel, Copper, Die Steel, Titaniums Alloy, Cast Iron, Galvanized Pipe, Iron, Etc.
4. M35 cobalt high speed steel to obtain high hardness, high wear resistance and high toughness.Alloyed with Cobalt to improve heat resistance which will perform and outlast normal HSS bits particularly if your work involves drilling tough metals.:
If you have other needs, please contact customer service :

מוצרים בקטגוריה

מזרקת מים לחיות מחמד מנירוסטה עם מתאם, גרסה משודרגת 84 עוז / 2.5 ליטר מזרקת מים אוטומטית לחתול מתקן מים לכלבים עם משאבה שקטה במיוחד לחתולים, כלבים, ציפורים, חיות מחמד מרובות
  • טרי
BT21 MININI Camer
  • טרי

BT21 MININI Camer

ILS 49.50

[הגנה על כיתה עליונה] זכוכית מחוסמת פרימיום מציעה הגנה, מפחיתה אבק, השפעה גבוהה ופיצוץ פיצוץ [התקנה קלה] ה�