• טרי
תנור בד USB לאפוד מחומם, דוד בד חשמלי של USB חמש רפידות חימום אלמנט חימום טמפרטורה מתכווננת כלי חם יותר

תנור בד USB לאפוד מחומם, דוד בד חשמלי של USB חמש רפידות חימום אלמנט חימום טמפרטורה מתכווננת כלי חם יותר

ILS 2.67
במלאי

של הסחורה

משמש בעיקר לצוואר, מותני, גב, בטן, דוד המותניים, כרית, דוד מיטת חיות מחמד וכו 'בגודל קטן, משקל קל וקל לנשיאה8 אינץ 'משקל בערך. מפרט : ניתן לשטוף את רפידות החימום של ה- USB, לכופף, לשפשף, לקפל. היקף היישום הוא בגדים, אפודים, מותניים, בטן, חיות מחמד וכן הלאה, ניתן לשטוף, לכופף, לשפשף, לתפור על בגדים. [קל לניקוי ונייד] - הבגדים החשמליים חמש כרית חימום מתקפלת, לא קלה לעיוות, קלה לניקוי ושטיפה, גודל נייד, אור וקל לנשיאה. תרמוסטט הילוך שלישי, הטמפרטורה יכולה לבחור בחופשיות. גודל קטן, קל משקל וקל לנשיאה. מחצלת חימום סיבי פחמן USB יכולה לשמש לחימום צוואר, גב, בטן וחימום המותני. ניתן לשטוף, לכופף, לשפשף, לתפור על בגדים . [עמיד למים ומתקפל] : ניתן לשטוף את רפידות החימום של ה- USB, לכופף, לשפשף ולקפל לשימוש. אם למוצר יש בעיות איכותיות או שיש לך שאלות לגבי מוצר זה, אתה תמיד יכול ליצור איתנו קשר, אנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי לפתור את הבעיה שלך בזמן, היינו סמוך ובטוח לקנות. מתקפל ועמיד למים : מתקפל במידה מסוימת ועמיד למים, חימום באופן שווה, יעילות חימום טובה, רחיצה אך לא טובלו במים במשך זמן רב. יש לנו צוות שירות לקוחות מקצועי ברשת 24 שעות ביממה. איכות : כרית החימום של USB זו נבדקה ונבדקה בקפדנות. בטוח וקל לשימוש, ניתן לתפור אותו על כל כיסוי בד או מושב. [עמיד למים ומתקפל] : ניתן לשטוף את רפידות החימום של ה- USB, לכופף, לשפשף ולקפל לשימוש. יש לנו צוות שירות לקוחות מקצועי ברשת 24 שעות ביממה. מתקפל ועמיד למים : מתקפל במידה מסוימת ועמיד למים, חימום באופן שווה, יעילות חימום טובה, רחיצה אך לא טובלו במים במשך זמן רב. עשוי סיבים מורכבים באיכות גבוהה, שאינם ונוחים .[קל לניקוי ונייד] - הבגדים החשמליים חמש כרית חימום מתקפלת, לא קלה לעיוות, קלה לניקוי ושטיפה, גודל נייד, אור וקל לנשיאה.

הוא גדול מהמידע

The USB heating pads can be washed, bent, rubbed, folded. Mainly used for neck, lumbar, back, abdomen, waist heater, pillow, pet bed heater, etc. Small size, light weight and easy to carry. Features:
1. Can be washed, bent, rubbed, sewn on clothes.
2. Can be used for neck, back, abdomen, lumbar heating.:
3. Third gear thermostat, the temperature can choose freely. 4. Made of high quality composite fibers, non- and comfortable.:
5. Small size, lightweight and easy to carry. Specification:
Item Type
Weight approx. 49g:
Package list:
1 x USB fabric heater :

מוצרים בקטגוריה