• טרי
חדש בודד 0167 10 איקס קפיץ מבחן וו קליפ אדום עבור מולטימטר עופרת כבל (10 איקס פדרגלדנר סמד-איקס-טסטהקנליפ רוט פדר מולטימטר-אנשלוסקבל

חדש בודד 0167 10 איקס קפיץ מבחן וו קליפ אדום עבור מולטימטר עופרת כבל (10 איקס פדרגלדנר סמד-איקס-טסטהקנליפ רוט פדר מולטימטר-אנשלוסקבל

ILS 2.33
במלאי

של הסחורה

2 אינץ 'על 0 לעזור לך לבדוק או תיקון טלפון סלולרי אחרים מיני אלקטרוני מוצרים יותר בנוחות. כל זה מוסיף בסטקברט או באנדר וורבינדר איינגסט וורדן.הלפן סי ביים איק-טסט או ביי דר רפרטור וואן מובילטלפונן ואנדרן אלקטרונישן מיני-פרודוקטן. עוצמה אביב מושך את דקות ווי לתפוס זעיר רכיבים בחוזקה ולהימנע כל קצר במעגל. אן סויק-אייק-ביינן.עוצמה אביב מושך את דקות ווי לתפוס זעיר רכיבים בחוזקה ולהימנע כל קצר במעגל.לעזור לך לבדוק או תיקון טלפון סלולרי אחרים מיני אלקטרוני מוצרים יותר בנוחות. גם יכול להיות מוסיף לתוך טיפוס או מחבר אחר.מפרט : שם מוצר : קליפ וו מבחן כל גודל : 40 על 12 על 9 מ מ/1.אני חושב שאני הולך לקומביניירט קבל מיט דיגיטלימולטימטר. אן סויק-אייק-ביינן.(אין צורך בקומבינירטייל קבל מיט דיגיטלימולטימטר.(ארמדגליכט דאס ארפסן קליינר פונקטה, ז.08 אינץ' (ל*ו)צבע : אדוםחומר : מתכת, פלסטיקמשקל כולל : 11 גרםחבילה : 10 גרמניה 10אקס פדרגלדנר סמד-איי-סי-טסטאקןקליפ רוט פור מולטימטר-אנשלוסקאבלמסגסטר ' סיי קיינן דן קליפבר אין קבל מיט אם מולטימטר או דר גלייכסטרומברסורגונג ורבינדן.אין פדר, די די מינ-האקן זיהט, אום די וינזיגן קומפוננטן פסט צו ארגרייפן, וורינדרט ג 'דן קורצ' לוס.אתה יכול לחבר את קליפ כדי מודד או זרם ישר כוח על ידי עופרת.

הוא גדול מהמידע

Product Name :
Test Hook Clip
Each Size :
40 x 12 x 9mm/1.6inch x 0.5inch x 0.4inch (L*W*H)
End Hole Size :
4.5 x 1.5mm/0.2inch x 0.06inch (L*W)
Hook Size :
5 x 2mm/0.2inch x 0.08inch(L*W)
Color :
Red
Material :
Metal, Plastic
Total Weight :
11g
Package :
10 x Test Hook Clips:
Description in German:
10 x federgeladener SMD-IC-Testhakenclip rot für Multimeter-Anschlusskabel:
Msgstr 'Sie können den Clip über ein Kabel mit dem Multimeter oder der Gleichstromversorgung verbinden.:
Helfen Sie beim IC - Test oder bei der Reparatur Vo_n Mobiltelefonen und anderen elektronischen Mini - Produkten.:
Eine kraftvolle Feder, die die Min - Haken zieht, um die winzigen Komponenten fest zu ergreifen, verhindert jeden Kurzschluss.:
Ermöglicht das Erfassen kleiner Punkte, z. B. Vo_n SOIC-IC-Beinen. Es können auch Inserts in Steckbrett oder andere Verbinder eingesetzt werden.:
Ein gutes Zubehörteil kombiniert Kabel mit Digitalmultimeter.:

מוצרים בקטגוריה

Reliance Control
  • טרי

Reliance Control

ILS 44.76

מטר נותן קריאה דיגיטלית מיידית ומדויקת חוט ארוך בגודל 26 אינץ 'מגיע לשקעי חשמל מרוחקים Reliance שולט ב THP103 AMWATT