• טרי
חליפת התאוששות חתולים של טאוזואה לפצעי בטן או מחלות עור, אלטרנטיבה צווארונית מקצועית לאחר הניתוח ללבוש פצעים נגד ללקק לחתולים/כלבים)

חליפת התאוששות חתולים של טאוזואה לפצעי בטן או מחלות עור, אלטרנטיבה צווארונית מקצועית לאחר הניתוח ללבוש פצעים נגד ללקק לחתולים/כלבים)

ILS 16.99
במלאי

של הסחורה

Taozua הוא מותג המתמחה במוצרי CAT מכיוון שכל חתול שונה, המלצות הגודל שלנו מיועדות להתייחסות בלבד, אם גודל החתול שלך הוא בין שני הגדלים, אנו ממליצים לבחור בגודל גדול יותר. ? עיצוב שדרוג - לשמלה הכירורגית יש צווארון אלסטי ועיצוב וולקרו מאחור, שקל ללבוש, קשה להתנתק וניתן להתאים אותו בגודל. כל אחד מהמוצרים שלנו נבדק על ידי הניסיון שלהם. ? מתאים גם לגורים! - כלבים יכולים לחוות כמה מאותן בעיות, וחליפת התאוששות כירורגית זו יכולה גם להגן על הכלב שלך! אתה צריך רק לבחור בהתאם למשקל הכלב, אם גודל המוצר אינו מתאים, אנא צור איתנו קשר, אנו נעשה זאת לעזור לך להשיג את המושלם!. אנא בחר בהתאם למשקל חיית המחמד שלך, והן גם עיין באורך גוף חיית המחמד שלך ולגודל החזה. שמלת כירורגית לחתולים היא אלטרנטיבה טובה מאוד לצווארון אלקטרוני, מספקת הגנה מקיפה יותר, מה שהופך את הנוח יותר לחיית המחמד שלך לבצע פעילויות אחרות ולהפחתת החרדה של החתול. העיצוב האחורי הפתוח נוח לחיות המחמד לריפוד.5 ק"ג) בחר גודל S. Inticice : אנו ממליצים רק לחתולים שמשקלם פחות מ- 3. ? אפשרויות גודל מרובות - יש לנו 3 גדלים של S/M/L לבחירה, המתאימים לחתולים או לכלבים של עד 10 פאונד.? החליפה הניתוחית מגולחת, החליפה הכירורגית יכולה להגן על עורו ולשמור עליו. רק המוצרים שהם אוהבים יימכרו.

הוא גדול מהמידע

מוצרים בקטגוריה