• טרי
שקית תרמיל חלב אם ותיק לתינוקות תרמיל לתינוקות תרמיל תרמיל תרמיל תרמיל תרמיל תרמיל תרמיל תרמיל תרמיל תרמיל תרמיל לתינוקות אחסון חיתול.

שקית תרמיל חלב אם ותיק לתינוקות תרמיל לתינוקות תרמיל תרמיל תרמיל תרמיל תרמיל תרמיל תרמיל תרמיל תרמיל תרמיל תרמיל לתינוקות אחסון חיתול.

ILS 0.33
במלאי

של הסחורה

חיתולים-אימוץ חומר פרימיום, יציב ועמיד לשימוש לטווח - אופנה ומתאימה לנסיעות, טיול, יציאה, קניות וכו 'מצנן בקבוקי תינוקות מבודדים. שקיות חיתול פעוטות- עשויות מחומר פרימיום, הוא עמיד ומעשי בשימוש.תרמיל חיצוני- יכול להיות לאחסון משאבת חזה, בקבוק תינוקות, בקבוק חלב אם. רשימת חבילות 1 X תכונות תיקים - חומר : תיק בקבוק נסיעות ניילון. - תחושת יד חלקה וכיס אחסון מרקם טוב. תרמיל חיצוני- יכול להיות לאחסון משאבת חזה, בקבוק תינוקות, בקבוק חלב אם. - אם יש לך תינוק במשפחה שלך, חלב אם טרי יותר, כך שהתינוק שלך יוכל לשתות אותו עם שקט נפשי בקבוק תינוק. שקית בקבוקים מבודדת- עוזר נהדר לאמא, אתה לא תדאג שאספקת בייביס יותר מדי כשאתה יוצא. - עוזר נהדר לאמא, לא תדאג שהציוד של התינוק הוא יותר מדי כשאתה יוצא מחזיק בקבוקי תינוקות. שקיות חיתול פעוטות- עשויות מחומר פרימיום, הוא עמיד ומעשי בשימוש. חיתולים-אימוץ חומר פרימיום, יציב ועמיד לשימוש לטווח. - מיוצר מחומרים, שקית אחסון לחיתולים לבטוח וחיי השירות. תיאור של Beast Milk תיק קריר יותר האם אתה עדיין דואג לא לדעת איזו מתנה לתת לחברים שלך שיש לך תינוק? פריט זה הוא תיק חיתולים, אימוץ חומר פרימיום, בטוח ועמיד. שקית בקבוקים מבודדת- עוזר נהדר לאמא, אתה לא תדאג שאספקת בייביס יותר מדי כשאתה יוצא.

הוא גדול מהמידע

מוצרים בקטגוריה