• טרי
Akozon Foot Callus R

Akozon Foot Callus R

ILS 0.67
במלאי

של הסחורה

אנא הבינו, תודה!ידית עץ מפלדת אל חלד מגרד כף הרגל הסרת עור מת : מאמצת חומר נירוסטה איכותי, בטוח וידידותי לסביבה, יציבה ובלאי.Specification : 100% חדש לגמרי ואיכותי הערה : בגלל ההבדל בין צגים שונים, התמונה עשויה לא לשקף את הצבע בפועל של הפריט. ידית עץ מפלדת אל חלד מגרד כף רגל מגרד כפות רגליים : מאמצת חומר נירוסטה איכותי, בטוח וידידותי לסביבה, יציבה ובלאי. אבטחת איכות : אם יש לך בעיות איכות במוצרים שלנו, או אם יש לך שאלות לגבי השימוש, אנא אל תהסס לשאול. חוויה נוחה : ידית עץ צבעונית משובצת פליז, מראה כללי מעודן, נוח לאחיזה. מוצרים, או אם יש לך שאלות לגבי השימוש, אנא אל תהסס לשאול. כלכלי : הלהב ניתן להחלפה, מצויד בלהבים מרובים, קל להחלפה ושימוש. כלכלי : הלהב ניתן להחלפה, מצויד במספר להבים, קל להחלפה ושימוש בו. תכנון הומני : להב משטח קשת המגנה על כיסוי, שלוט בגודל קשת הלהב.

הוא גדול מהמידע

מוצרים בקטגוריה

מקדח ציפורניים של Rolybag חתיכות מקדח ציפורן סיביות לציפורניים מוגדרת 3/32 מקדח יהלום סיביות לציפורן ציפורן מקצועי נקי מקדח ציפורניים סיביות בטיחות הסר את הכלי ניקוי עור מתים.
  • טרי
ואגה לציפורן סוחרי סמים פיצול סוף גוזם ציפורן חודרנית כלי, לציפורן גוזם נייל ניפר, פלז נייל קליפר פדיקור ערכת. קל לשימוש ואגה מקצועי נייל כלים, קוצץ ציפורניים, קוטיק דחפן
  • טרי
HSYHEHE MULTINACT
  • טרי

HSYHEHE MULTINACT

ILS 9.50

יישום רבתכליתי : מחזיק שרשראות מפתח אוניברסלי רבתכליתי מתאים לרוב ה FOB של מפתח המכונית וכניסה ללא מפתח, מ�