• טרי
ק2 סקייט קינטי 80 נשים

ק2 סקייט קינטי 80 נשים

ILS 69.95
במלאי

של הסחורה

מודלים להחליק מסגרת עמידה-מסגרת ה-אף. הגיע הזמן להזיע! בין אם אתה חובב כושר מזדמן או נרקומן אימון יש להחליק בשבילך בקטגוריה הכושר שלנו. הגיע הזמן לקום ולהתחיל לנוע עם גלגיליות הבילוי של קיי 2! החלקה המושלמת ברמת הכניסה לכל מחליק חדש. נוחות ויציבות עבור שלך החלקה מושב. ב-1993 ק-2 שינה את תעשיית הסקייט על ידי הצגת הסקייט הראשון אי פעם. האם האימונים שלך זקוקים למגוון כלשהו? מחפש דרכים חדשות לבחון את עצמך הוסף אלמנט חדש לשגרת האימונים שלך עם החלקה מוטבעת על ידי פגיעה במדרכה עם גלגיליות האימונים שלנו. גלגיליות הנוער שלנו לספק את ההזדמנות המושלמת עבורם כדי לקבל קצת אוויר צח, לבלות עם בני משפחה וחברים ומעל לכל, יש כיף!.שרוך מסורתי-מראה וסגנון קלאסיים יותר. יציבות בתוספת שרוול-מספק את הכמות הנכונה של תמיכה, גמישות, אמינות ונוחות כדי ליהנות. ביצועים גבוהים גלגלים-80 מ מ גלגלים, אייבק 5 מסבים הם השילוב המושלם עבור מהירות בטוחה עם הכמות הנכונה של ספין. מביצועים ועד כיף, אנו מספקים מוצר אמין, אינטואיטיבי ומגניב למחליקים בכל רמות היכולת. איי היא מסגרת מורכבת סופגת רטט המשולבת בבסיס, ושומרת על הרוכב הצעיר מאוזן יותר בכך שהוא נמוך יותר לקרקע. השרוך המסורתי מחזיק חזק ובטוח בזמן החלקה. טכנולוגיית ק-2 הפטנטת הזו סיפקה לסקייטרים את הדיוק והדיוק של מגף קשיח, אבל בעיצוב חדש, נוח וקל יותר של מגף רך. המשימה בקיי 2 סקייט היא ליצור את הכלים החדשניים ביותר עבור הצרכנים שלנו כדי לספק את חווית ההחלקה הטובה ביותר, לדחוף את הספורט של החלקה בשורה ולחזק את התרבות.

הוא גדול מהמידע

מוצרים בקטגוריה

כלי מסיר שיניים של Yingzheng, מושך שיניים של מכוניות, מרים ידית שיניים של כוס יניקה אוטומטית, לתיקון שיניים, זכוכית, אריחים, מראה, הרמת גרניט וחפצים הנעים.
  • טרי

כלי מסיר שיניים של Yingzheng, מושך שיניים של מכוניות, מרים ידית שיניים של כוס יניקה אוטומטית, לתיקון שיניים, זכוכית, אריחים, מראה, הרמת גרניט וחפצים הנעים.

ILS 2.33

לחץ על כוס היניקה ישר למטה והרים את החפץ עם ידית כוס היניקה [שימוש רחב]; מרים כוס יניקה מעשי זה יכול להיות �