• טרי
חדש! אבן בוחן רויאל אופנה פיאסטה סמלי ירושה תורשתית מציין מעמד גבוה ריינסטון פו פניני מעצב תכשיטי נזר כתר ב עתיק זהב טון עבור נשים.

חדש! אבן בוחן רויאל אופנה פיאסטה סמלי ירושה תורשתית מציין מעמד גבוה ריינסטון פו פניני מעצב תכשיטי נזר כתר ב עתיק זהב טון עבור נשים.

ILS 26.99
במלאי

של הסחורה

אתה יכול להחזיר פריט זה מכל סיבה : אין דמי משלוח חדש! אבן בוחן רויאל אופנה פיאסטה סמלי ירושה תורשתית מציין מעמד גבוה ריינסטון פו פניני מעצב תכשיטי נזר כתר ב עתיק זהב טון עבור נשים. מפרט : גובה 2 סנטימטרים. מותג : אבן בוחן הוא את פרימיום תכשיטים מותג של הודו מאז 20 שנים. * זה יהיה להוסיף ברק כאשר משוחק לחתונה, אירוסין, מסיבה, נשף וכל אירוע מיוחד.אתה יכול להחזיר פריט זה מכל סיבה : אין דמי משלוח. ישפר ימים מיוחדים כמו חג המולד, ימי הולדת, ימי נישואין, חג האהבה ויום האם. אנא הימנע ממים, חום, זיעה או כימיקלים. זה ישפר ימים מיוחדים כמו חג המולד, ימי הולדת, ימי נישואין, חג האהבה ויום האם. - אנא הימנע מפגיעה ברצפה. עבור אל ההזמנות שלך כדי להתחיל את ההחזר. * מתגנדר מספיק לאירועים שונים כמו מסיבות, חתונות, לנשפי וכי מיוחד לילה החוצה. טושסטון הוא מותג תכשיטי האופנה הפרימיום של הודו מאז 25 שנה. אריזה : בתיק בד יפהפה בעבודת יד המושלם למתנות ולחביבות מסיבות. התכשיטים שלנו מיוצרים בעבודת יד על ידי אומנים מסורתיים בסדנאות שלנו ליד דלהי. - לטובת חתונה מושלמת. נגב את התכשיטים שלך באופן קבוע עם רך. הפריט חייב להיות מוחזר במצב חדש ושאינו בשימוש. כל פריט נבדק בנפרד עבור איכות. אתה יכול להחזיר פריט זה מכל סיבה : אין דמי משלוח. הדפס את תווית המשלוח חזרה. הם כבר מחדש את האוצר המעולה של תכשיטי מורשת הודית וקמעונאות בהודו. קריסטלים אוסטריים, סגסוגת מתכת יפה פייזלי מוטיב בהשראת ארוך מעצב תכשיטי באופנה בציר. היקף : 14 סנטימטרים. הם כבר מחדש את האוצר המעולה של תכשיטי מורשת הודית וקמעונאות ברחבי הודו ובינלאומית.

הוא גדול מהמידע

מוצרים בקטגוריה

עמיד למים ניאון לשחות פצפוצי כושר גומיית-מים עמיד שיער קשרי בריכת גומיית 16 צבעים אלסטי שיער להקות קוקו מחזיק חוף פצפוצי, מסיבת גודל גומיית, שיער קשרי אביזרי עבור נשים בנות
  • טרי