• טרי
מכונת תפירה כף יד, מכונת תפרים מיני ידנית ניידת

מכונת תפירה כף יד, מכונת תפרים מיני ידנית ניידת

ILS 1.33
במלאי

של הסחורה

קל להפעלה - ניתן להשתמש במכונת התפירה בתוך הבית או בחוץ, ותוכלו אפילו לתקן כיסים שבורים מבלי להוריד את הבגדים, מושלמים למקרי חירום או לצאת לפגישה לטיפול חירום אנא הבין שיש שגיאה של 1 עד 2 אינץ '(בערך 2. הברגה : שלף בעדינות את החוט מהסליל. החזק את המכונה : החזק את בסיס המכונה עם ארבע האצבעות של יד ימין שלך והניח את האגודל באופן טבעי בחלקו העליון של הכיסוי העליון של המכונה כדי להחזיק את כל המכונה בצורה חלקה.1 ס"מ) במדידה הידנית.סינתזה של חומר יוקרתי - מכונת התפירה המיני עשויה מפלדת אל חלד ופלסטיק באמצעות תהליך ריבוי עיבוד ליצירת מכונה עמידה ועמידה בלאי בהן ניתן להשתמש במשך זמן רב. מגוון רלוונטי - המוצרים שלנו לא קל לדהות, לשבור, לעיוות או לחלודה, מושלמים לתיקון מהיר או לשולחן העבודה המסורתי אינם יכולים להתמודד עם העבודה, ושפע של תכונות כדי לענות על כל הצרכים שלך. הוראות 10 x 7 ס"מ / 3. מפרט : סוג פריט : מכונת תפירה כף יד חומר : נירוסטה, מפרט מוצר פלסטיק : 1 חתיכות שימוש במוצר : היקף הבית של יישום : רוב התרחישים גודל : בערך. קל להפעלה - ניתן להשתמש במכונת התפירה בתוך הבית או בחוץ, ותוכלו אפילו לתקן כיסים שבורים מבלי להוריד את הבגדים, מושלמים למקרי חירום או לצאת לפגישה לטיפול חירום. בגלל ההבדל בין צגים שונים, הצבע בפועל עשוי להיות שונה במקצת מהתמונה. דרך התרשים A ואז הציג את חתיכת התאמת חוט הקליפ B. מגוון רלוונטי - המוצרים שלנו לא קל לדהות, לשבור, לעיוות או לחלודה, מושלמים לתיקון מהיר או לשולחן העבודה המסורתי אינם יכולים להתמודד עם העבודה, ושפע של תכונות כדי לענות על כל הצרכים שלך.8 מ"מ) לוחית הלחץ והחזירו בעדינות את לוחית הלחץ ללחוץ על הבד. סינתזה של חומר יוקרתי - מכונת התפירה המיני עשויה מפלדת אל חלד ופלסטיק באמצעות תהליך ריבוי עיבוד ליצירת מכונה עמידה ועמידה בלאי בהן ניתן להשתמש במשך זמן רב. הזנת בדים אוטומטית - מכונת התפירה של כף היד שלנו מעובדת על ידי העיבוד המיוחד שלנו, היא יכולה להאכיל בד אוטומטית, להתאים את אורך התפר ולחבר את המנוף באורך החילוף לסובב כדי לכסות כדורי חוט גדולים וחוטים בנוחות.

הוא גדול מהמידע

Item Type:
Handheld Sewing Machine
Material:
Stainless Steel, Plastic
Product Specification:
1 Piece
Product Use:
Household
Scope of Application:
Most Scenarios
Size:
Approx. 10 x 7cm / 3.9 x 2.8in
Instructions:
1. Hold the machine:
Hold the machine base with the four fingers of your right hand and place your thumb naturally on the top of the upper cover of the machine to hold the whole machine smoothly.
2. Threading:
Gently pull out the thread from the spool. Through the chart A, and then introduce the clip wire adjustment piece B. And then through the coil. C. The wire is temporarily placed following to the needle, the other threader from the front of the needle (to the body of the combination) through the needle hole, and then the thread is introduced into the threader small hole, exit the threader pull out the head line about 2 to 3 cm pressure plate can be used
3. Putting the fabric:
lift the pressure plate with the index finger of the right hand, put the fabric prepare to be sewn (thickness not more than 0.8 mm) flatly under the pressure plate and gently put back the pressure plate to press the fabric.
Package List:
1 x Handheld Sewing Machine:
Note:
1. Please understand that there is 1 to 2 inches (about 2.5 to 5.1 cm) error in the manual measurement.:
2. Due to the difference between different monitors, the actual color may be slightly different from the picture. :

מוצרים בקטגוריה